ا
-
ابویی، محمد حسین
تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 93-113]
-
استیری، مهرداد
ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 1-19]
-
اکبری، مهدی
کاربرد محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب وکار [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 141-161]
-
امیری، مقصود
مدلی برای تخصیص سفارش در حالت چند تامینکننده، چند محصوله، و چند دورهای در شرایط وجود تخفیف افزایشی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 122-146]
ب
-
باقری، مهدی
تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 93-113]
-
بهارمقدم، مهدی
مقایسه توانایی پیش بینی اجزای مثبت و منفی بازدهی بازارسهام [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 147-164]
پ
-
پورمصطفی خشکرودی، مهدی
اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صندوق های سرمایه گذاری با استفاده از مدل تلفیقی QFD و AHP درمحیط فازی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 1-29]
ج
-
جعفرپور، محمود
تبیین و ارزیابی مدل رابطة دارایی های ناملموس و عملکرد تجاری سازمان های بازرگانی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 20-53]
-
جمشیدی، حمید
اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صندوق های سرمایه گذاری با استفاده از مدل تلفیقی QFD و AHP درمحیط فازی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 1-29]
ح
-
حاجی پور، بهمن
تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
-
حاجی کریمی، عباسعلی
بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 75-92]
-
حسینی، فرشید
ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 1-19]
-
حمیدی زاده، محمد رضا
اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صندوق های سرمایه گذاری با استفاده از مدل تلفیقی QFD و AHP درمحیط فازی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 1-29]
-
حمیدی زاده، محمد رضا
بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 30-46]
خ
-
خیرخواه، محمد رضا
بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 30-46]
-
خیرخواه عسکرآباد، محمدرضا
اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صندوق های سرمایه گذاری با استفاده از مدل تلفیقی QFD و AHP درمحیط فازی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 1-29]
-
خلیل زاده، مرضیه
طراحی الگوی تدوین راهبرد در بنگاه های تولیدی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 114-140]
د
-
درزیان عزیزی، عبدالهادی
تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
-
دشتکی، علیرضا
بررسی رابطه کارآفرینی شرکتی و تعالی عملکرد سازمانی در شرکت پیشگامان کویر یزد [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 46-74]
ر
-
رایج، حمزه
ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 1-19]
-
رضوانی، حمیدرضا
تناظر استراتژی کسب و کار با عدم اطمینان محیطی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 88-104]
ز
-
زارع، هادی
طراحی الگوی تدوین راهبرد در بنگاه های تولیدی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 114-140]
-
زارع احمدآبادی، حبیب
بررسی رابطه کارآفرینی شرکتی و تعالی عملکرد سازمانی در شرکت پیشگامان کویر یزد [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 46-74]
-
زنگی آبادی، حجت الله
مقایسه توانایی پیش بینی اجزای مثبت و منفی بازدهی بازارسهام [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 147-164]
س
-
سید جوادین، سید رضا
طراحی مدل شبکه ی تهیه و توزیع کالا در ایران [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 105-121]
-
سهامخدم، مازیار
تناظر استراتژی کسب و کار با عدم اطمینان محیطی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 88-104]
ش
-
شریفی، کیومرث
طراحی مدل شبکه ی تهیه و توزیع کالا در ایران [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 105-121]
-
شمسی گوشکی، سجاد
تبیین استراتژی محصول- بازار و قابلیت های بازاریابی شرکت بر عملکرد بازار [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 54-87]
-
شهرکی، علی رضا
طراحی الگوی تدوین راهبرد در بنگاه های تولیدی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 114-140]
ص
-
صفری، فاطمه
طراحی الگوی تدوین راهبرد در بنگاه های تولیدی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 114-140]
ق
-
قاضی فرد، امیر مهدی
اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صندوق های سرمایه گذاری با استفاده از مدل تلفیقی QFD و AHP درمحیط فازی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 1-29]
-
قلی پور، مجید
ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 1-19]
م
-
مرادی، محمود
کاربرد محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب وکار [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 141-161]
-
میرفخرالدینی، سید حیدر
بررسی رابطه کارآفرینی شرکتی و تعالی عملکرد سازمانی در شرکت پیشگامان کویر یزد [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 46-74]
-
مسعودی، مصطفی
طراحی مدل شبکه ی تهیه و توزیع کالا در ایران [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 105-121]
-
منصوریان، تالین
بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی [دوره 4، شماره 8، 1391، صفحه 75-92]
ه
-
هوشمندی ماهر، مجید
مدلی برای تخصیص سفارش در حالت چند تامینکننده، چند محصوله، و چند دورهای در شرایط وجود تخفیف افزایشی [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 122-146]
ی
-
یزدانی، حمیدرضا
ارائه مدلی برای تبیین اثرعوامل پشتیبان خلق ارزش و کیفیت خدمات بر روی رضایت مشتریان خدمات مالی درکشور (مطالعه موردی: موسسه مالی واعتباری مهر) [دوره 4، شماره 7، 1391، صفحه 1-19]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد